Strikkekaffen åpner onsdag 25. august fra 11 til ca 15 i Lundis gamle lokaler. Alle er velkomne! Ta med håndarbeid og snakketøy! Kaffe og kanskje rundstykke eller kake, kan du få kjøpt på stedet!
Strikkekaffen vil være åpne hver onsdag fram til jul!
Det blir Julebutikk for medlemmene i år også! Julebutikken blir på Lundis gamle lokaler, og er åpen i adventstiden. Nærmere informasjon kommer!
Neste medlemsmøte blir på Bygger'n torsdag 26. august klokken 18.
torsdag 19. august 2010
tirsdag 10. august 2010
Markedsdag 22. august
Det blir markedsdag søndag 22. august klokken 11. Man kan selge hva man måtte ha av både lopper, antikk og brukt og selvfølgelig husflidsprodukter.
Stedet er Sluseparken i Lunde. Stoler og bord låner vi på stedet. Hvis det blir regn, setter husflidslaget opp telt. Møt opp med det du har lyst til å selge!
Hvis du lurer på noe, kan du ringe Anne Berit på tlf 97126571.
Minner også om salget av husflidsprodukter som er hver tirsdag ved slusene i Lunde. Alle kan møte opp med det de har lyst å selge. Telt, bord og stoler er på stedet.
Stedet er Sluseparken i Lunde. Stoler og bord låner vi på stedet. Hvis det blir regn, setter husflidslaget opp telt. Møt opp med det du har lyst til å selge!
Hvis du lurer på noe, kan du ringe Anne Berit på tlf 97126571.
Minner også om salget av husflidsprodukter som er hver tirsdag ved slusene i Lunde. Alle kan møte opp med det de har lyst å selge. Telt, bord og stoler er på stedet.
mandag 15. mars 2010
Wings and Wheels
Vi har fått invitasjon til å stille opp salgsboder. Laget har telt. Hver må selge sitt eller samarbeide om dette. Interesserte bes melde fra til Anne Berit Wærheim.
torsdag 4. mars 2010
Styremøte 3. mars
Vi har hatt styremøte onsdag 3. mars. Årshjulet er lagt, og vil komme ut i posten til alle medlemmene. Vi kommer også til å legge det ut her på bloggen når det er renskrevet og klart.
Vi minner om at det er Strikkekaffe i Lundis gamle lokaler hver onsdag ca kl 11 til 15. Alle er velkommen til en liten hyggestund med (eller uten) håndarbeid. Mulighet for å kjøpe kaffe, saft, rundstykker og kake.
Vi kommer til å ha to utsalgsdager i vårhalvåret. De vil være i Lundis gamle lokaler. Første utsalgsdag med tema PÅSKE, blir lørdag 20. mars. Medlemmene kan komme hit og selge produktene sine. Laget sørger for bord, duker og annonsering. Påmelding til Anne-Berit Værheim.
Vi minner om at det er Strikkekaffe i Lundis gamle lokaler hver onsdag ca kl 11 til 15. Alle er velkommen til en liten hyggestund med (eller uten) håndarbeid. Mulighet for å kjøpe kaffe, saft, rundstykker og kake.
Vi kommer til å ha to utsalgsdager i vårhalvåret. De vil være i Lundis gamle lokaler. Første utsalgsdag med tema PÅSKE, blir lørdag 20. mars. Medlemmene kan komme hit og selge produktene sine. Laget sørger for bord, duker og annonsering. Påmelding til Anne-Berit Værheim.
Etiketter:
Strikkekaffe,
Styremøte,
Temadag
Abonner på:
Innlegg (Atom)