Viser innlegg med etiketten Temadag. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Temadag. Vis alle innlegg

torsdag 4. mars 2010

Styremøte 3. mars

Vi har hatt styremøte onsdag 3. mars. Årshjulet er lagt, og vil komme ut i posten til alle medlemmene. Vi kommer også til å legge det ut her på bloggen når det er renskrevet og klart.

Vi minner om at det er Strikkekaffe i Lundis gamle lokaler hver onsdag ca kl 11 til 15. Alle er velkommen til en liten hyggestund med (eller uten) håndarbeid. Mulighet for å kjøpe kaffe, saft, rundstykker og kake.

Vi kommer til å ha to utsalgsdager i vårhalvåret. De vil være i Lundis gamle lokaler. Første utsalgsdag med tema PÅSKE, blir lørdag 20. mars. Medlemmene kan komme hit og selge produktene sine. Laget sørger for bord, duker og annonsering. Påmelding til Anne-Berit Værheim.